Карта сайта Интеллектуальная поисковая системаДобавить свою ссылку по ключевому запросуПоисковая система v3.kz поможет ускорить индексацию вашего сайта выводит в Топ |
|
Индекс потребительской уверенности (Consumer Confidence Index, CCI) — индикатор, разработанный для измерения потребительской уверенности, определенной как степень оптимизма относительно состояния экономики... The U.S. consumer confidence index (CCI) is an indicator designed to measure consumer confidence, which is defined as the degree of optimism on the state of the economy that consumers are expressing through their activities of savings and spending. В целом, индекс потребительских настроений ICS, индекс потребительского доверия (Consumer Confidence index, CCI), индекс потребительского оптимизма... Consumer Confidence index включает оценку респондентов как текущих так и ожидаемых условий по системе "лучше-хуже" по ряду вопросов BREAKING DOWN Consumer Confidence Index - CCI. The idea is that if the consumers are optimistic, they will tend to purchase more goods and services. The Conference Board Consumer Confidence Index®, which had increased moderately in January, declined in February. При этом Consumer confidence index определяется как 2/5 от оценки текущего состояния и 3/5 от ожиданий.Отчет публикуется в 10-00 утра поВашингтону или в... The bars in the tool represent Nielsens Consumer Confidence Index results, released quarterly. The index measures perceptions about local job prospects... Consumer Confidence in Russia is reported by the Federal State Statistics Service. In Russia, the Consumer Confidence Overall Index is based on a survey of 5... The Consumer Confidence Index is one of two primary measures of consumer attitudes. The other is the Index of Consumer Sentiment developed by the University of Michigan. Информация взята v3.kz |
загрузка...
|